Monday, June 4, 2012

Kėbulo remontas, nereikalaujantis dažymo

Kėbulo remontas, nereikalaujantis dažymo (angl. – paintless dent repair) – technologija, atsiradusi 8-ojo dešimtmečio pabaigoje „Mercedes Benz“ gamykloje. Ji buvo naudojama smulkiems kėbulo pažeidimams, atsiradusiems gamybos metu, pašalinti. Šios technologijos esmė – savotiškas kėbulo „masažas“ iš vidinės pusės. Metalas specialiais įrankiais atsargiai „masažuojant“ grąžinamas į pradinę (gamyklinę) padėtį. Toks kėbulo remontas turi nemažai privalumų: nepažeidžiama originalių dažų danga, nereikia šlifuoti, gruntuoti ir perdažyti pažeistos kėbulo dalies, nereikia ardyti apgadintųjų kėbulo detalių, nedidelius įlenkimus galima pašalinti per mažiau nei 2 val. (o kartais net per 15 min.), toks kėbulo taisymas kainuoja 2-3 kartus mažiau nei įprastas remontas. PDR technologija remontuotas automobilis nepatenka į „daužtų“ kategoriją ir nepraranda savo vertės, galima šalinti tiek plieninio, tiek aliumininio paviršiaus įlenkimus. Beje, patyręs specialistas gali ištaisyti ir didesnius įlenkimus. Žinoma, jei kėbulas yra stipriai pažeistas – aštrūs ir gilūs įlenkimai, nubraižyti dažai – PDR technologijos taikyti neverta, nes jos pagalba tokių pažeidimų pašalinti neįmanoma. Ši technologija taip pat netinka „senesniems“ nei 15 m. automobiliams, nes jų dažų danga yra praradusi elastingumą ir PDR remontas nebus kokybiškas. Taip pat ši technologija netaikoma perdažytiems ar turintiems glaistytų ir perdažytų detalių automobiliams. PDR nepašalina įlenkimų, esančių dviguba skarda sustiprintose automobilio kėbulo vietose. Ši technologija taip pat netaikoma įlenkimams, esantiems arčiau kaip 1 cm nuo automobilio detalės krašto. Kaip vyksta PDR kėbulo remontas? Meistras suranda patogų priėjimą prie pažeistos vietos iš vidinės kėbulo pusės, paprastai per automobilio rėmo angas. Jei tokių nėra, gręžiama nedidelė skylė nepastebimoje vietoje. PDR įrankiai – įvairiausių formų metaliniai strypai. Jų pagalba iš vidinės pusės yra pasiekiama (pro gamyklinę arba specialiai išgręžtą skylę) pažeistoji kėbulo dalis ir „masažuojama“ tol, kol atgauna pradinę formą. Pabaigus darbą skylė užmaskuojama ir užkemšama kamščiu.

Ši technologija į Lietuvą atkeliavo maždaug prieš dešimtmetį. Galima pasidžiaugti, kad PDR technologijos kėbulo remontas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir kituose miestuose pradžiugino jau ne vieną klientą ir sparčiai populiarėja. Renkantis autoservisą svarbiausia atkreipti dėmesį į tai, kad jame būtų naudojama kokybiška automobilių kėbulo geometrijos atstatymo įranga.

Implements and Tools Farming simulator 2013 mods

3 comments:

  1. Duslintuvu remontas klaipeda

    We are Klaipėda’s largest exhaust and undercar specialist group from last couple of years. Autobosas provides the best auto repair, brake service, & muffler repair in Klaipėda. For more info contact us @ +370 602 389 99.

    to get more - https://www.autobosas.lt/duslintuvu-remontas

    ReplyDelete
  2. nu tokio tai nepatvarkysi kaip paveiksliuke be dažymo :D o siaip svarbu kaina būtų gera, ar tai auto tvarkymas, ar kažko kito

    ReplyDelete
  3. ačiū, naudinga turėti kontaktą, tuo internetu viską galim geriausio rasti, automobiliui ypač

    ReplyDelete